Mudringsarbeid ved stupetårnet – området sperres midlertidig

Farsund kommune har fått tillatelse til å gjennomføre mudring ved stupetårnet ved badehuset. Arbeidet gjøres for å sikre tilstrekkelig vanndybde i området.

Det vil bli gjennomført noen mindre forberedende arbeider fra mandag 22. juni. Selve mudringsarbeidet starter onsdag 24. juni, og området rundt stupetårnet vil da bli sperret av.

Vi tar sikte på å ferdigstille arbeidene i løpet av fredag 26. juni.

Vi ber om forståelse for eventuelle ulemper dette måtte medføre.