Området rundt stupetårnet sperres midlertidig
Farsund kommune har fått tillatelse til å gjennomføre mudring ved stupetårnet ved badehuset. Arbeidet gjøres for å sikre tilstrekkelig vanndybde i området.
Det vil bli gjennomført noen mindre forberedende arbeider fra mandag 22. juni. Selve mudringsarbeidet starter onsdag 24. juni, og området rundt stupetårnet vil da bli sperret av. Avstengning vil i hovedsak begrenses til området ved selve stupetårnet, slik at øvrige deler av badeplassen fortsatt kan benyttes.
Vi tar sikte på å ferdigstille arbeidene i løpet av fredag 26. juni.
Vi ber om forståelse for eventuelle ulemper dette måtte medføre.