Hva du bør gjøre ved strømutfall
- Hold kontakt med familie og venner for informasjon og om du trenger hjelp til daglige gjøremål.
- Gjør nytte av gode egenberedskapstiltak
Oppmøtested
- Hvis strømmen er borte i ett større område for mer enn ett døgn, vil Farsund kommune opprette et oppmøtested for de som er berørt og trenger hjelp.
- Dette oppmøtestedet er et trygghetspunkt for de som ikke kan klare seg hjemme uten strøm eller trenger helsehjelp.
- Oppmøtestedet er Farsund omsorgssenter med inngang ved hovedinngangen til kantineområdet.
- Her vil du få informasjon og kontakt med kommunens helse- og omsorgstjenester, samt nødetater.
Forberedelser og informasjon
- Hvis kommunen vet om et større kommende strømutfall, vil ekstra informasjon om strømutfallet bli delt i forkant på kommunens nettsider (www.farsund.kommune.no) og innbyggerapp (Innbygger iSør).
- Informasjon om oppmøtestedet er alltid tilgjengelig på kommunens nettsider (www.farsund.kommune.no) og innbyggerapp (Innbygger iSør), og blir om kort tid også delt som brosjyre til hjemmeboende som mottar kommunale tjenester.
- Kommunens servicekontor kan kontaktes for informasjon på telefonnummer: 38 38 20 00 (normale åpningstider: mandag til fredag, kl. 10:00-15:00).
Farsund kommunes innbyggerapp - Innbygger iSør
Slik laster du ned «Innbygger iSør»-appen
- Gå inn på App-store eller Google play
- Søk opp Innbygger iSør og trykk last ned
- Velg Farsund kommune
- Velg målgruppen(e) du identifiserer deg med
- Velg interesser
- Huk av for at du ønsker varsler
- Nå er du ferdig og kan gjøre deg kjent i menyene våre
Eventuelt sjekk vår nettside som viser mer detaljert hvordan du kan laste ned appen.